Zo’n maand waar net de 21e in het weekend valt, is altijd een twijfel geval. Doe ik de lonen voor het weekend, dan ben ik voor sommige te vroeg. Of doe ik de lonen erna. En dan krijg ik weer mailtjes of de lonen nog komen 😉 . Omdat nu de 21e op zondag valt, heb ik besloten maandag de bulk te doen, en de rest in de loop van de week.

Afgelopen week ben ik bezig geweest alle benodigde gegevens te verzamelen voor het nieuwe loonprogramma. Volgende maand hoop ik zo goed als alle werknemers in te voeren, zodat ik startklaar ben voor januari 2013. Ik heb er zo’n zin in. Ik zal echt blij zijn als ik de deur naar Unit4 kan sluiten.

Veel mensen hebben op dit moment herfstvakantie. Vandaag wordt het ruim 20 graden, zonnig, wat een heerlijke herfstdag. Het blijft zelfs tot lang in de avond warm. Maar toch is alles net een beetje te vochtig buiten om nog een bbq te doen.

Iedereen die dit leest, een zonnige vrijdag en een fijn weekend!

