Zoals de meesten al wel zullen weten, ga ik per 1 januari 2013 over naar een nieuw programma om de lonen te doen, namelijk loket.nl. Een prachtig online programma met veel mogelijkheden ook voor werkgevers en werknemers.

Maar eerst ben ik nu bezig alle werknemers in te voeren. En daar dat er meer dan 100 zijn, ben ik nog wel even bezig. Ik heb er nu een aantal dga’s in zitten. Maar ook nu loop ik al tegen beginnersproblemen op. Waar boek het vakantiegeld op, hoe maak ik standaard een 38 urige werkweek, waar zet ik de WIA verdeling neer, etc.

Dus het is goed dat het pas 8 november is. Als alles maar startklaar is begin 2013.

De web omgeving waar ik in werk heb ik laten aanpassen naar sak Dovenetel logo. Ook op de loonstroken komt links onderin mijn logo te staan. En dat vind ik heel mooi 🙂 !!

