Zo vanmorgen mijn doelstelling gehaald, zo goed als alle lonen af. Nog een paar, maar dat is wachten op het aanleveren van gegevens door de werkgevers.

Dan kan ik morgen er weer flink tegen aan personeelsleden in loket in te voeren. Alle werknemers met over het algemeen een vast loon per maand zitten er zowat in. En dan de elke maand variabel. Zou lekker zijn als ik daar deze week een flink eind mee kom. December is altijd zo voorbij. Dan moeten de lonen vlot gedaan worden, de eindejaarsuitkering berekend en doorgevoerd.

En dan wil ik ook nog een nieuwsbrief gaan maken in verband met 2013.

Gelukkig, ik verveel me nog niet. Toch zou ik het leuk vinden als ik ook wat administraties te boeken zou krijgen. Ik heb die van mijzelf natuurlijk en één kwartaal klant. Dus mocht je iemand weten die iemand zoekt om zijn of haar administratie te boeken, denk aan mij!

